Mördarblicken.

Av: hejhippie

16 01, 2011

Kategori: Okategoriserade

Lämna en kommentar

Snacka om en mördarblick.

Jag tvekar lite om fotohögskolan. Varför jag gör det är för personligt att nämnas här. Sedan kommer min fotoblogg  raderas i morgon för flera anledningar. Bland annat att jag är missnöjd med många foton och har för många att radera en efter en. Sedan vill jag ta paus från allt, precis allt. Även människor och om jag kunde även skolan. Dessvärre måste skolan fortsätta, om den inte hade varit igång hade jag nog packat väskan och åkt redan i morgon. Som man säger det är jobbigt när hjärtat känns mer än huvudet. Är nog dags att slänga hjärtat i väggen och tänka med huvudet. Nej nu blir det för personligt. Hej då och ha det så fint. Tack alla som har följt och alla fina kommentarer.

Lämna en kommentar